REGULAMIN

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy z kawą, działający pod adresem https://espresso.pl, którego właścicielem i jednocześnie administratorem danych jest Piotr Żurek/ESPRESSO SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – SPÓŁKA KOMANDYTOWA, adres: ul. Polna 13, Warszawa 00-633. Dane rejestrowe: NIP: 7010150325, REGON: 141598318, adres poczty elektronicznej: zurek_piotr@espresso.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 12 631 41 00
  2. Kontakt z obsługą sklepu możliwy jest pod numerem telefonu: +48 12 631 41 00 oraz adresem e-mail: sklep@espresso.pl.
  3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

II. Definicje

  1. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://espresso.pl.
  2. Sprzedawca – ESPRESSO SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – SPÓŁKA KOMANDYTOWA, prowadząca działalność gospodarczą pod adresem ul. Polna 13, Warszawa 00-633.
  3. Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu, w szczególności dokonująca zakupów.
  4. Produkty – towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży w Sklepie.
  5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.

III. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane awariami technicznymi, konserwacją, modernizacją czy innymi przyczynami niezależnymi od Sprzedawcy.

IV. Procedura składania zamówień

  1. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia zamówienia, Klient powinien dodać wybrane Produkty do koszyka, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  3. Klient dokonuje wyboru formy płatności oraz dostawy spośród dostępnych opcji.
  4. Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  5. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia przez Sklep.

V. Płatności

  1. Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
  2. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
    – przelew na konto bankowe Sprzedawcy,
    – płatność kartą płatniczą,
    – płatność za pobraniem,
    – płatność online za pośrednictwem dostępnych systemów płatności.
  3. W przypadku niektórych form płatności, Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat.

VI. Dostawa

  1. Produkty dostarczane są na terytorium Polski oraz, w zależności od dostępnych opcji, do innych krajów.
  2. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że oferta Sklepu stanowi inaczej.
  3. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich: InPost (Paczkomat ©, Kurier, MiniKurier)
  4. Termin dostawy wynosi od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od dostępności Produktów.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie Prawo do przedłużenia terminu dostawy, z powodu niedostępności produktu.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do zwrotu Produktu w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. W innym przypadku zwrot może zostać odrzucony.

VIII. Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Produkty wolne od wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wad Produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  3. Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@espresso.pl.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

IX. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz obsługi reklamacji.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  4. Więcej informacji w Polityce Prywatności – https://espresso.pl/polityka-prywatnosci/

X. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  3. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.

Regulamin obowiązuje od dnia 10.07.2024 r.

×