REGULAMIN
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy z kawą, działający pod adresem https://espresso.pl, którego właścicielem i jednocześnie administratorem danych jest Piotr Żurek/ESPRESSO SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – SPÓŁKA KOMANDYTOWA, adres: ul. Polna 13, Warszawa 00-633. Dane rejestrowe: NIP: 7010150325, REGON: 141598318, adres poczty elektronicznej: zurek_piotr@espresso.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 12 631 41 00
- Kontakt z obsługą sklepu możliwy jest pod numerem telefonu: +48 12 631 41 00 oraz adresem e-mail: sklep@espresso.pl.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
II. Definicje
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://espresso.pl.
- Sprzedawca – ESPRESSO SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – SPÓŁKA KOMANDYTOWA, prowadząca działalność gospodarczą pod adresem ul. Polna 13, Warszawa 00-633.
- Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu, w szczególności dokonująca zakupów.
- Produkty – towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży w Sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
III. Zasady korzystania ze Sklepu
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane awariami technicznymi, konserwacją, modernizacją czy innymi przyczynami niezależnymi od Sprzedawcy.
IV. Procedura składania zamówień
- Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia zamówienia, Klient powinien dodać wybrane Produkty do koszyka, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- Klient dokonuje wyboru formy płatności oraz dostawy spośród dostępnych opcji.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia przez Sklep.
V. Płatności
- Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
– przelew na konto bankowe Sprzedawcy,
– płatność kartą płatniczą,
– płatność za pobraniem,
– płatność online za pośrednictwem dostępnych systemów płatności. - W przypadku niektórych form płatności, Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat.
VI. Dostawa
- Produkty dostarczane są na terytorium Polski oraz, w zależności od dostępnych opcji, do innych krajów.
- Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że oferta Sklepu stanowi inaczej.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich: InPost (Paczkomat ©, Kurier, MiniKurier)
- Termin dostawy wynosi od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od dostępności Produktów.
- Sprzedawca zastrzega sobie Prawo do przedłużenia terminu dostawy, z powodu niedostępności produktu.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem).
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do zwrotu Produktu w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. W innym przypadku zwrot może zostać odrzucony.
VIII. Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Produkty wolne od wad.
- W przypadku stwierdzenia wad Produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@espresso.pl.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
IX. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz obsługi reklamacji.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- Więcej informacji w Polityce Prywatności – https://espresso.pl/polityka-prywatnosci/
X. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
Regulamin obowiązuje od dnia 10.07.2024 r.